Jei Santuokos sakramentą norite priimti Švč. Mergelės Marijos Ramintojos bažnyčioje:
- Su kunigu Algirdu ar katechetu Tomu svarbu susiderinti Santuokos apeigų data ir laiką.
- Norintieji tuoktis bažnyčioje, turėtų būti priėmę Sutvirtinimo sakramentą, praėję Sužadėtinių kursus (organizuojami Ramintojoje, kreiptis į katechetą Tomą).
Reikalingi dokumentai:
- Specialiai santuokai skirti krikšto išrašai, išduodami krikšto parapijose;
- Leidimas tuoktis už parapijos ribų (parapija – vieta, kurioje gyveni pastaruosius 3 mėnesius);
- Sužadėtinių kursų baigimo pažymėjimas;
- Sutvirtinimo sakramento pažymėjimų kopijos;
- Sužadėtinių pasų arba asmens kortelių kopijos.
Santuokos įžadų atnaujinimas:
- Praėjus keletui metų po Santuokos Sakramento priėmimo, įžadus galima atnaujinti.
- Iškilminga Atnaujinimo ceremonija gali vykti per šv. Mišias arba kitu metu.
- Dėl įžadų atnaujinimo svarbu iš anksto susitarti su kunigu ar katechetu.
Svarbu:
- Iki Santuokos ceremonijos ar įžadų atnaujinimo dienos svarbu atlikti išpažintį.
Kunigas Algirdas Toliatas apie Santuokos Sakramentą
Jeigu Santuokos sakramentą priimti / santuokos įžadus atnaujinti / norėtumėte Švč. Mergelės Marijos Ramintojos bažnyčioje
Dėl ceremonijos datos susisiekite su kunigu Algirdu el. p. kun.Algirdas@ramintoja.lt
Dėl Sutvirtinimo Sakramento, Sužadėtinių kursų, kitais kitais klausimais – su katechetu Tomu el. p. sakramentams@ramintoja.lt arba telefonu 8 618 86438.
Santuokos sąjunga, kuria vyras ir moteris tarpusavyje sukuria viso gyvenimo bendrystę, savo prigimtimi skirtą sutuoktinių gerovei bei palikuonių gimdymui ir auklėjimui, Viešpaties Kristaus tarp pakrikštytųjų buvo iškelta į sakramento garbę.
Katalikų Bažnyčios Katekizmas
Vyras ir moteris sukurti vienas kitam: „Negera žmogui būti vienam“ (Pr 2, 18). Moteris, „kūnas iš jo kūno“, tai yra vyrui lygi, visai jam artima, yra jam Dievo duota kaip „bendrininkė“, atstovaujanti Dievui, kuris mums padeda. „Todėl vyras palieka savo tėvą ir motiną, glaudžiasi prie savo žmonos, ir jie tampa vienu kūnu“ (Pr 2, 24). Kad tai reiškia neišardomą jų dviejų gyvenimų vienybę, parodė patsai Viešpats primindamas, koks „pradžioje“ buvo Kūrėjo planas: „Taigi jie jau nebe du, o vienas kūnas
Katalikų Bažnyčios Katekizmas
Susisiekite su mumis
Parašykite mums! Stengsimės atsakyti į Jūsų klausimus.